꒱࿐♡ ˚.*ೃ Informacje o blogu

 𝑯𝒆𝒋𝒌𝒂! 

Dzisiaj opowiem wam troszkę o zmianach na blogu, które mam nadzieję, że wam się spodobają i, że dzięki temu, blog będzie aktywniejszy. Zapraszam do czytania!


𝑻𝒚𝒍𝒌𝒐 𝑯𝒐𝒃𝒃𝒚 𝑯𝒐𝒓𝒔𝒆'𝒐𝒘𝒆 𝒘𝒔𝒌𝒂𝒛𝒐́𝒘𝒌𝒊 𝒊 𝑫𝑰𝒀? 𝑵𝒊𝒆!

Do tej pory na blogu były raczej tylko Hobby Horse'owe wskazówki i DIY. Gdy pomysły mi się kończyły po prostu zaniedbywałam bloga, a chyba tego nie chcemy, prawda? 
Oczywiście blogi z różnymi wskazówkami, DIY i pomysłami wciąż będą się pojawiać, ale nie będzie to główny temat bloga. Chciałabym opowiadać wam też o moich treningach HH, zawodach, terenach... Mam nadzieję, że wtedy blog będzie chociaż trochę aktywniejszy, a wam będzie się przyjemnie czytało takie posty!


𝑷𝒐𝒔𝒕𝒚? 𝑲𝒊𝒆𝒅𝒚?

Szczerze, tutaj nie jestem w stanie do końca się określić. Postaram się wrzucać posty co najmniej raz w tygodniu, jednak nic nie obiecuje. Wszystko zależy od mojego zdrowia, czy jestem w stanie wyjść na trening, czy nie, czy mam siły napisać posta, a w zasadzie, to nawet od pogody (Chociaż, kto wie, może po prostu będę robiła treningi w salonie, hah)! Jeśli chodzi o godzinę, to tu już wam się nie określę. Powiem jedynie, że posty raczej nie będą wstawiane rankiem (Szkoła itd., a staram się pisać posty na bieżąco).


𝑵𝒐 𝒅𝒐𝒃𝒓𝒛𝒆, 𝒕𝒐 𝒕𝒚𝒍𝒆 

Dziękuję wam za uwagę, widzimy się w kolejnym poście.

Życzę wam miłego dnia/nocy, w zależności kiedy to czytacie. Adios! 💗

Komentarze

  1. Ekstra będzie jeżeli będziesz opisywać swoje treningi!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam do mojego posta:
    https://zapatrzonawkonie.blogspot.com/2023/03/byam-u-jazza-lonzowaam-go-jezdziam-i.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie będziemy śledzić bloga https://przeszkodyhh.pl/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

• ₊°✧˗ ˏ ˋ ♡ ˎˊ ˗ Pomysły na imiona dla HH

˚ ༘✶ ⋆。˚ ⁀➷ Pomysły na nazwę dla kanału o tematyce HH na YouTube

Jak zrobić derkę dla hobby horse? 🐴